mehdiyeganeh84 ارسال شده در آذر 94 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آذر 94 سلام آقای دکتر حسین زاده فرموده اند که تو اینبس 9.7.4 امکان کاهش سربار زنده وجود ندارد.مگر چنین امکانی نیست؟یعنی امکان کاهش سربار زنده براساس ویرایش جدید وجود نداره؟به چه دلیل؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Administrators admin ارسال شده در آذر 94 Administrators گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آذر 94 بعید میدانم ایشان چنین موردی را ذکر کرده باشند در etabs ورژن 9 هم امکان کاهش سربار زنده هست هم طبق مبحث ششم قدیم و هم مبحث ششم 92 مطابق مبحث 6 ویرایش 92 میتوانید برای کاهش سربار آیین نامه ASCE7 را انتخاب کنید البته به طور کامل ضوابط آن رعایت نمیشود ولی موارد مهم اعمال میشود و آنهایی هم که نمیشود در جهت اطمینان است لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
mehdiyeganeh84 ارسال شده در آذر 94 مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آذر 94 تو صفحه شخصیشون تو تلگرام این مطلبو ذکر کردن و دلیلش را استفاده از آیین نامه aci318-99 گفتن.اینم متنش: 4- با توجه به استفاده از آیین نامه قدیمی و ایتبس قدیمی، متاسفانه امکان استفاده از کاهش سربار زنده وجود ندارد و به همین جهت تمامی بارهای زنده از نوع غیر قابل کاهش تعریف شده اند لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Administrators admin ارسال شده در آذر 94 Administrators گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آذر 94 تو صفحه شخصیشون تو تلگرام این مطلبو ذکر کردن و دلیلش را استفاده از آیین نامه aci318-99 گفتن.اینم متنش: 4- با توجه به استفاده از آیین نامه قدیمی و ایتبس قدیمی، متاسفانه امکان استفاده از کاهش سربار زنده وجود ندارد و به همین جهت تمامی بارهای زنده از نوع غیر قابل کاهش تعریف شده اند نمیدانم استدلال ایشان در این مورد چیست البته من با آیین نامه فوق امتحان نکردم و همانطور هم که فرمودند این آیین نامه قدیمی است ولی فکر میکنم کاهش سربار مستقل از آیین نامه طراحی است. به هر حال به راحتی میتوانید امتحان کنید با ایین نامه فوق یک بار بار قابل کاهش با تنظیمات کاهش سربار و یک بار بار زنده بدون قابلیت کاهش سربار تعریف کنید اگر نتایج یکسان شد یعنی استدلال ایشان صحیح است. من برای یک فایل نمونه انجام دادم که تبدیل بار زنده به حالت با قابلیت کاهش سربار و استفاده از آیین نامه ASCE7-95 جهت کاهش سربار و آیین نامه ACI318-99 باعث شد که نسبت تنشها در حالت دوم اندکی کاهش یابد که نشان از اعمال کاهش سربار در نرم افزار است. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
پست های پیشنهاد شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری