Ghahramani ارسال شده در اسفند 94 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در اسفند 94 علت درست کار نکردن انتخاب خودکار مقاطع فولادی در ETABS2015 چی می تواند باشد؟ برای یک تیر که بارش خیلی ناچیز است از میان مقاطع IPE14 تا IPE24 می آید و قویترین را با رنگ آبی انتخاب می کند! لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
kiani20090 ارسال شده در فروردین 95 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 دلیل انتخابش برشه یا خمش؟ گاهی وقتها برای جبران برش ناشی از زلزله تیرهای کوتاه در قاب خمشی نیازمند مقاطع سنگینی می شوند. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Ghahramani ارسال شده در فروردین 95 مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 نه به برش ربطی نداشت. ظاهرا به روش LRFD و روش مستقیم آنالیز ربط داره. دلیل دارم: یک فایل قدیمی که با 9.7.4 کار کرده بودم رو با 2015 باز کردم که به روش تنش مجاز طراحی شده بود. در این فایل اتو سلکت کار کرد! با خودم می گم شاید تنظیماتی داره که نمی دونم. از فایل آماده آقای دکتر حسین زاده استفاده کرده ام. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Ghahramani ارسال شده در فروردین 95 مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 این هم فایل من. تیرهای دهانه 5.38 متری رو فقط IPE24 انتخاب می کنه! Hidden Content Give reaction or reply to this topic to see the hidden content. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Ghahramani ارسال شده در فروردین 95 مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 به نتیجه جالبی رسیدم: مقطع IPE18 می دم به تیر ظاهراً رنگش آبیه و به نظر جواب می ده ولی راست کلیک که می کنم خطای لاغری می ده! یعنی با رنگ قرمز می نویسه KL/r>200 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Ghahramani ارسال شده در فروردین 95 مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 نتیجه نهایی: در طراحی فولادی قسمت Auto Select درست کار می کند، منتها باید در تنظیمات طراحی تیرها دقت کرد که چه پارامترهایی را باید اصلاح کنیم. بر خلاف ورژن 9.7.4 که برای تیرها فقط LTB رو عددی نزدیک صفر می دادیم در ورژن 2015 به نظر من باید هم minor و هم LTB رو عددی نزدیک صفر داد. (برای وقتی که بال فشاری داخل بتن دفن شده است). نظر شما چیه؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Administrators admin ارسال شده در فروردین 95 Administrators گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 این هم فایل من. تیرهای دهانه 5.38 متری رو فقط IPE24 انتخاب می کنه مشکل همان است که ذکر کردید باید علاوه بر ضریب ltb ضریب L Factor (Minor) هم عدد کوچکی وارد شود واکنش ها : Ghahramani 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
reza.s10 ارسال شده در فروردین 95 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 به جای اعمال ضرائب اشاره شده، به راحتی می توانید بال فشاری (بال بالای مقطع) را به صورت ممتد با استفاده از گزینه Lateral Bracing مهیا نمود که به صورت خودکار مهار جانبی را به صورت مناسبی در نظر می گیرد. واکنش ها : Ghahramani 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Ghahramani ارسال شده در فروردین 95 مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 درسته. لطفاً گزینه Lateral Bracing بشتر شرح دهید. با تشکر لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
Administrators admin ارسال شده در فروردین 95 Administrators گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در فروردین 95 درسته. لطفاً گزینه Lateral Bracing بشتر شرح دهید. با تشکر در این قسمت شما موقعیت مهارهای جانبی را برای بالهای پایین و بالا یا هر دو بال را به نرم افزار معرفی میکنید. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
پست های پیشنهاد شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری