رفتن به مطلب

آشنایی با روش بهسازی روسازی راه "میکرو سرفیسینگ" روکش حفاظتی با تکنولوژی نوین (فیلم)


admin
 اشتراک گذاری

پست های پیشنهاد شده

  • Administrators
آشنایی با روش بهسازی روسازی راه "میکرو سرفیسینگ" روکش حفاظتی با تکنولوژی نوین (فیلم)
منبع:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
میکرو سرفیسینگ
روکش حفاظتی با تکنولوژی نوین

در سالیان گذشته عملیات های بهسازی انجام گرفته در سطح روسازی های آسفالتی ایران تنها محدود به چندین روش بهسازی متعارف از قبیل درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالتی محدود بود. در سال های اخیر تلاش هایی در خصوص بهره گیری از روش های دیگری از جمله بازیافت سرد آسفالت در سطح کشور انجام پذیرفته است . آخرین تلاش از این دست اجرای آسفالت حفاظتی میکرو سر فیسینگ بود که در سطح شهر تهران به اجرا درآمد. در نیمة اول سال 86 سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با رویکرد بهره گیری از تکنولوژی های نوین بهسازی روسازی های آسفالتی در یک طرح پایلوت برای اولین بار در سطح کشور، اقدام به اجرای آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در سطح بزرگراه یادگار امام نمود. این تلاش علی الرغم کمبو دهای موجود باعث گردید تا این روش در کشور اجرایی گشته و پس از اصلاحات انجام گرفته بر روی آن و رفع کاستی ها در صورت صلاحدید در مابقی بزرگراه ها و معابر شهر تهران نیز اجرا گردد . آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ یکی از انواع آسفالت های حفاظتی بوده که در ردة روش های ترمیم و نگهداری فراگیر پیشگیرانه جای می گیرد که ضمن تامین اندود سطحی و مقاوم در برابر نفوذ آب، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی را نیز تأمین می نماید. از مزایای این روش می توان به راندمان بالای پخش، حداقل انسداد ترافیکی و تامین سطحی هموار، آببند و با مشخصات اصطکاکی قابل قبول اشاره نمود. این طرح تحقیقاتی نتایج برآورد عملکردی این نوع آسفالت اجرا شده و ارزیابی های به دست آمده پس از 8 ماه از اجرا را به دنبال دارد. همچنین عملکرد این تجربة جدید از نظر میزان کارایی، بهبود خصوصیات اصطکاکی، خصوصیات فنی و نقاط ضعف و قوت مشخصات طرح و میزان کارایی پس از اجرا و توصیه های اجرایی از نکات بارز عنوان شده در این تحقیق می باشد.


Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.



fv6psxw59dkwsqbx8jxj.jpg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
 اشتراک گذاری

  • 220 نظرسنجی در مورد ارجاع نظارت در نظام مهندسی

    1. 1. نظر شما در مورد ارجاع نظارت در نظام مهندسی چیست؟


      • موافقم
      • مخالفم
      • با انجام اصلاحاتی در فرآیند موجود، موافقم

  • آمارهای کاربران

    • کل کاربران
      12,136
    • بیشترین افراد آنلاین
      17,603

    جدیدترین کاربر
    autogsteks
    تاریخ عضویت
  • چه کسانی آنلاین هستند؟ (مشاهده لیست کامل)

    • در حال حاضر هیچ کاربر عضوی آنلاین نیست
  • کاربران

    • mohsen6176

      mohsen6176 0

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • ramin1357

      ramin1357 4

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • rahmatii

      rahmatii 34

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • hamidt

      hamidt 1

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • saeede-k

      saeede-k 18

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • mehran7240

      mehran7240 32

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • behzad.g

      behzad.g 39

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • farbodkhani

      farbodkhani 88

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • BehrouzMoradi

      BehrouzMoradi 15

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • admin

      admin 1,755

      Administrators
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :

درباره ما

انجمن های گفتگوی ایران سازه ، وبسایت تخصصی مهندسی عمران

این انجمن ، نسخه جدید انجمن ایران سازه میباشد

Follow us

×
×
  • اضافه کردن...