رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

از ترکیبات بار شما ایراد گرفته...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • تعداد پاسخ 81
  • زمان ایجاد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

تصاویر ارسال شده

مهندس جان بلی برای ترکیبات ایراد می گیره ولی نمیدونم چرا؟ در ترکیبات از بارهایی استفاده کرده ام که در بارگذاری آن بارها را دخالت نداده ام، مثلا بار زنده قابل کاهش در بارگذاری ندارم اما در ترکیبات بار آورده ام.آیا به این مورد ایراد می گیرد؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

سلام

من سازه فولادی را آنالیز میکنم ولی هنگام طراحی خطای زیر را میدهد علت چی میتونه باشه؟

فایلتان را ضمیمه کنید تا بشود اظهار نظر کرد به این شکل قابل اظهار نظر نیست

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این فایلش هستش


این فایلش هستش

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من بعد از اینکه سازه ای را آنالیز دینامکی کردم و خواستم برشهای پایه را همپایه کنم متاسفانه در قسمت story جدول base را نشون نمیده.مشکل از چی میتونه باشه؟

post-192-0-02359000-1457471335_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

سلام

من بعد از اینکه سازه ای را آنالیز دینامکی کردم و خواستم برشهای پایه را همپایه کنم متاسفانه در قسمت story جدول base را نشون نمیده.مشکل از چی میتونه باشه؟

طبقه Base توی این جدول نمایش داده نمیشود اولین طبقه همان طبقه روی Base است که قسمت Bottom آن مربوط به اطلاعات تراز روی Base است

این فایلش هستش

این فایلش هستش

فایل شما را امتحان کردم هم آنالیز شد و هم طراحی انجام شد و ایراد مذکور از طرف نرم افزار ارایه نشد. من با ورژن 15.2.0 امتحان کردم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

با سلام خدمت مهندسین گرامی

بنده بهنگام ایمپورت و اکسپورت کردن مقاطع در ایتبس 2015 به مشکل برمیخورم. برای مثال فایل xml یک مقطع در ایتبس رو اکسپورت میکنم و بهنگام ایمپورت کردن همون فایل به ارور زیر برخورد میکنم.              

 (آدرس فایل مورد نظر)\:error number 5 occurred reading file E

content cannot be converted to the type double. line 18, position 19

the XML file has not been processed

میخواستم ببینم کسی از دوستان به این ارور برخورد کرده؟ راه حلش چی هست؟

ضمنن عکسی از خطای اشاره شده رو در پیوست ارسال میکنم

post-2651-0-63143500-1462379829_thumb.jpg

post-2651-0-95353700-1462379838_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

در ایتبس 2015 در تحلیل  و طراحی تیرهای فولادی با این خطا مواجه میشم :

error during generation of design combo forces.

لطفا راهنمایی فرمایید دلیلیش چی میتونه باشه .

تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنین

من توو ایتبس 2015 مقاطع رو تعریف کردم و طراحی رو انجام دادم و همه چی اکی شد ولی می خوام سیو کنم این ارور ها رو میده چیکار کنم من؟

مقاطع رو با نهایت دقت کشیدم اورلپ نیستن مطمئنم

مرسی از راهنماییتون

 

post-3105-0-45906700-1466523759_thumb.jpg

post-3105-0-37234000-1466523760_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

لطفا کمکم کنید برای رفع خطای زیر چیکار باید کرد؟

 

* * * W A R N I N G * * *
THE STRUCTURE IS UNSTABLE OR ILL-CONDITIONED !!
CHECK THE STRUCTURE CAREFULLY FOR:
- INADEQUATE SUPPORT CONDITIONS, OR
- ONE OR MORE INTERNAL MECHANISMS, OR
- ZERO OR NEGATIVE STIFFNESS PROPERTIES, OR
- EXTREMELY LARGE STIFFNESS PROPERTIES, OR
- BUCKLING UNDER P-DELTA LOADS (IF ANY), OR
- AN EIGEN SHIFT (IF ANY) ONTO A NATURAL FREQUENCY

 

خطای ناپایداری میده در حالی که من اتصال ستون به پی رو گیردار کردم و اتصالات تیر به ستون رو چون سازه م فولادی با بادبند بوده مفصلی کردم.

فایل e2k رو هم ارسال میکنم .اگه امکانش هست کمکم کنین.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

لطفا کمکم کنید برای رفع خطای زیر چیکار باید کرد؟

 

* * * W A R N I N G * * *

THE STRUCTURE IS UNSTABLE OR ILL-CONDITIONED !!

CHECK THE STRUCTURE CAREFULLY FOR:

- INADEQUATE SUPPORT CONDITIONS, OR

- ONE OR MORE INTERNAL MECHANISMS, OR

- ZERO OR NEGATIVE STIFFNESS PROPERTIES, OR

- EXTREMELY LARGE STIFFNESS PROPERTIES, OR

- BUCKLING UNDER P-DELTA LOADS (IF ANY), OR

- AN EIGEN SHIFT (IF ANY) ONTO A NATURAL FREQUENCY

 

خطای ناپایداری میده در حالی که من اتصال ستون به پی رو گیردار کردم و اتصالات تیر به ستون رو چون سازه م فولادی با بادبند بوده مفصلی کردم.

فایل e2k رو هم ارسال میکنم .اگه امکانش هست کمکم کنین.

فایلی ارسال نکرده اید صرف گیردار کردن اتصال ستون به پی نشان از پایداری سازه نیست دلایل مختلفی برای ناپایداری سازه وجود دارد که باید بررسی کنید بعضاً ممکن است سازه به دلیل عدم تعریف صحیح بارها و مشخصات مقاطع با واحد مناسب در تحلیل پی دلتا ناپایدار میشود. یا اینکه ممکن است در طره ها به دلیل تعریف نامناسب اتصالات سازه ناپایدار شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در طراحی سازه های فولادی بعضاً مشاهده می شود که نرم افزار LTb تیر را به جای 1 اعدادی نظیر 3 و 4 فرض می کند!

البته تیرهایی که بال فشاریشان داخل بتن می ماند را دستی عددی نزدیک به صفر می دهیم که همگی می دانید.

ولی من یک سازه صنعتی محاسبه می کنم که مابین ستونها تیرهایی دارد که در میان طبقه قرار دارند و آزاد هستند.

نمی دانم چرا LTB را 3 یا 4 می گیرد. دستی اصلاحشون کردم.

منظورم همان Minor Bending قسمت L Factor هست.

post-839-0-07833900-1470429154_thumb.jpg

post-839-0-45359000-1470429521_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت همکاران عزیز

من یه سازه 3طبقه رو دارم مدل میکنم، بعد از مدل سازی و چک کردن اون پیغام خطای زیر رو میده

 

 

Model has been checked, 3 warning messages

STORY4, F12 & B47 are too close.[-0.032]. Check at (87.085 685.039 377.953)

STORY4, F12 & B48 are too close.[0.032]. Check at (87.085 685.039 377.953)

Check Selected Objects.

Warning: Check meshing, AtSTORY4 area F12 ( 1.44% Increment)

Check Warning File(C:\Users\Civil\Desktop\3tabaqe\3tabaqe.WRN

 

میخواستم بدونم این F12 , B47 چی هست؟ و مشکل مدلم از کجاست؟

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

با سلام خدمت همکاران عزیز

من یه سازه 3طبقه رو دارم مدل میکنم، بعد از مدل سازی و چک کردن اون پیغام خطای زیر رو میده

 

 

Model has been checked, 3 warning messages

STORY4, F12 & B47 are too close.[-0.032]. Check at (87.085 685.039 377.953)

STORY4, F12 & B48 are too close.[0.032]. Check at (87.085 685.039 377.953)

Check Selected Objects.

Warning: Check meshing, AtSTORY4 area F12 ( 1.44% Increment)

Check Warning File(C:\Users\Civil\Desktop\3tabaqe\3tabaqe.WRN

 

میخواستم بدونم این F12 , B47 چی هست؟ و مشکل مدلم از کجاست؟

با تشکر

F12 نام یکی از المانهای سطحی و B47 نام یکی از المانهای خطی در مدل شماست. این دو قاعدتاً مجاور هم بوده اند ولی به دلیل خطای ترسیم کاملاً مجاور هم قرار نگرفته اند و اندکی فاصله بین آنها افتاده است. 

در طراحی سازه های فولادی بعضاً مشاهده می شود که نرم افزار LTb تیر را به جای 1 اعدادی نظیر 3 و 4 فرض می کند!

البته تیرهایی که بال فشاریشان داخل بتن می ماند را دستی عددی نزدیک به صفر می دهیم که همگی می دانید.

ولی من یک سازه صنعتی محاسبه می کنم که مابین ستونها تیرهایی دارد که در میان طبقه قرار دارند و آزاد هستند.

نمی دانم چرا LTB را 3 یا 4 می گیرد. دستی اصلاحشون کردم.

منظورم همان Minor Bending قسمت L Factor هست.

فایلتان را ضمیمه کنید و دقیقاً بفرمایید که این مشکل برای کدام عضو شما پیش آمده. من متوجه نشدم برای تیر این مشکل هست یا ستون.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشکل من در مورد تیر بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام خدمت ادمین محترم..

من مثال کتاب آقای سلطان آبادی سازه های فولادی رو مدل کردم بدون هیچ warning جواب داده و مقاطع هم مناسب هست و اکثرا بنفش و زرد هست اما مشکلی که هس اینه که سازه م وقتی start animation  میزنم فقط قسمت طره و دستک حرکت میکنه و الباقی قسمتای سازه ثابت مونده.  

بتونین کمکم کنین ممنون میشم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

با عرض سلام خدمت ادمین محترم..

من مثال کتاب آقای سلطان آبادی سازه های فولادی رو مدل کردم بدون هیچ warning جواب داده و مقاطع هم مناسب هست و اکثرا بنفش و زرد هست اما مشکلی که هس اینه که سازه م وقتی start animation  میزنم فقط قسمت طره و دستک حرکت میکنه و الباقی قسمتای سازه ثابت مونده.  

بتونین کمکم کنین ممنون میشم

بهتر است که قبل از این کار اعداد مربوط به جابه جایی ها خصوصا در طره ها را مشاهده نمایید و مطمئن شوید که اعداد غیرمعقولی برای آنها گزارش نمیشود. ممکن است سازه شما دارای ناپایداری باشد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام ُ‌ برای طراحی یک سازه فلزی از ایتبس 2015 بروش LRFD و آیین نامه AISC360-10  استفاده نمودم سیستم مقاومت جانبی در هر دو راستای سازه بادبند واگرا میباشد بعد از تحلیل و طراحی تعدادی از تیرهای دهنه بابندی دارای نسبت تنش بالایی میباشند و با تعویض مقطع به نمرات بالاتر مشکل نیز برطرف نمیشود لذا دوستان راهنمایی کنند مشکل از کجاست و چونه میتوان آنرا رفع نمود.

خطا به این صورت است:link Rotation is too hogh ظاهرا این مشکل مرتبط است با زاویه دوران تیر لینک (فیوز) دهنه بادبندی است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

با عرض سلام خدمت ادمین محترم..

من مثال کتاب آقای سلطان آبادی سازه های فولادی رو مدل کردم بدون هیچ warning جواب داده و مقاطع هم مناسب هست و اکثرا بنفش و زرد هست اما مشکلی که هس اینه که سازه م وقتی start animation  میزنم فقط قسمت طره و دستک حرکت میکنه و الباقی قسمتای سازه ثابت مونده.  

بتونین کمکم کنین ممنون میشم

بهتر است که قبل از این کار اعداد مربوط به جابه جایی ها خصوصا در طره ها را مشاهده نمایید و مطمئن شوید که اعداد غیرمعقولی برای آنها گزارش نمیشود. ممکن است سازه شما دارای ناپایداری باشد

 

مرسی مشکل از جای دیگه بود،تحت مد1یا2و...که میذارم حرکت میکنه تو شرایط بار مرده بود که فقط طره حرکت میکرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام ُ‌ برای طراحی یک سازه فلزی از ایتبس 2015 بروش LRFD و آیین نامه AISC360-10  استفاده نمودم سیستم مقاومت جانبی در هر دو راستای سازه بادبند واگرا میباشد بعد از تحلیل و طراحی تعدادی از تیرهای دهنه بابندی دارای نسبت تنش بالایی میباشند و با تعویض مقطع به نمرات بالاتر مشکل نیز برطرف نمیشود لذا دوستان راهنمایی کنند مشکل از کجاست و چونه میتوان آنرا رفع نمود.

خطا به این صورت است:link Rotation is too hogh ظاهرا این مشکل مرتبط است با زاویه دوران تیر لینک (فیوز) دهنه بادبندی است.

سلام در این زمینه دوستان نظری ندارند؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

با سلام ُ‌ برای طراحی یک سازه فلزی از ایتبس 2015 بروش LRFD و آیین نامه AISC360-10  استفاده نمودم سیستم مقاومت جانبی در هر دو راستای سازه بادبند واگرا میباشد بعد از تحلیل و طراحی تعدادی از تیرهای دهنه بابندی دارای نسبت تنش بالایی میباشند و با تعویض مقطع به نمرات بالاتر مشکل نیز برطرف نمیشود لذا دوستان راهنمایی کنند مشکل از کجاست و چونه میتوان آنرا رفع نمود.

خطا به این صورت است:link Rotation is too hogh ظاهرا این مشکل مرتبط است با زاویه دوران تیر لینک (فیوز) دهنه بادبندی است.

دوران قطعه رابط مرتبط با دریفت طبقه است یعنی باید دریفت را کاهش دهید تا این دوران هم کاهش یابد. برای کاهش دریفت باید ببینید کدام عناصر در افزایش سختی جانبی موثرتر هستند. برای این مورد بادبندها، ستون کنار بادبند و تیر متصل به بادبند موثر هستند. تقویت تیر میتواند موثر باشد ولی لزوماً با این کار به نتیجه نمیرسید. البته طول قطعه رابط هم تاثیرگذار است و در صورت استفاده از طول بیشتر برای قطعه رابط هم میتوانید دوران قطعه رابط را کاهش دهید. ضمن اینکه اگر شرایط معماری اجازه دهد بهترین کار افزایش تعداد دهانه های مهاربندی است

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

با سلام ُ‌ برای طراحی یک سازه فلزی از ایتبس 2015 بروش LRFD و آیین نامه AISC360-10  استفاده نمودم سیستم مقاومت جانبی در هر دو راستای سازه بادبند واگرا میباشد بعد از تحلیل و طراحی تعدادی از تیرهای دهنه بابندی دارای نسبت تنش بالایی میباشند و با تعویض مقطع به نمرات بالاتر مشکل نیز برطرف نمیشود لذا دوستان راهنمایی کنند مشکل از کجاست و چونه میتوان آنرا رفع نمود.

خطا به این صورت است:link Rotation is too hogh ظاهرا این مشکل مرتبط است با زاویه دوران تیر لینک (فیوز) دهنه بادبندی است.

دوران قطعه رابط مرتبط با دریفت طبقه است یعنی باید دریفت را کاهش دهید تا این دوران هم کاهش یابد. برای کاهش دریفت باید ببینید کدام عناصر در افزایش سختی جانبی موثرتر هستند. برای این مورد بادبندها، ستون کنار بادبند و تیر متصل به بادبند موثر هستند. تقویت تیر میتواند موثر باشد ولی لزوماً با این کار به نتیجه نمیرسید. البته طول قطعه رابط هم تاثیرگذار است و در صورت استفاده از طول بیشتر برای قطعه رابط هم میتوانید دوران قطعه رابط را کاهش دهید. ضمن اینکه اگر شرایط معماری اجازه دهد بهترین کار افزایش تعداد دهانه های مهاربا سلام و تشکر 

با سلام و تشکر ، آقای مهندس جعفری این سازه کلا دو طبقه است و طول تیر در دهمه های بادبندی حدود 3 و 6 متر است و حسب توصیه 2800 طول لینک رو معادل 0.2 طول تیر تعریف کردم اما با تعویض و افزایش نمره تیر متاسفانه این نقیصه برطرف نمیشود.

ضمنا نیروی زلزله برای دو طبقه آنقدر زیاد نیست که یک بادبند نتواند آنرا تحمل کند ، طول لینک رو کم و زیاد کردم باز مشکل پا برجاست و از طرفی دیگر افزایش تعداد دهنه های بادیندی برای این تعداد طبقه بنظرم اقتصادی نیست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Administrators

 

 

با سلام ُ‌ برای طراحی یک سازه فلزی از ایتبس 2015 بروش LRFD و آیین نامه AISC360-10  استفاده نمودم سیستم مقاومت جانبی در هر دو راستای سازه بادبند واگرا میباشد بعد از تحلیل و طراحی تعدادی از تیرهای دهنه بابندی دارای نسبت تنش بالایی میباشند و با تعویض مقطع به نمرات بالاتر مشکل نیز برطرف نمیشود لذا دوستان راهنمایی کنند مشکل از کجاست و چونه میتوان آنرا رفع نمود.

خطا به این صورت است:link Rotation is too hogh ظاهرا این مشکل مرتبط است با زاویه دوران تیر لینک (فیوز) دهنه بادبندی است.

دوران قطعه رابط مرتبط با دریفت طبقه است یعنی باید دریفت را کاهش دهید تا این دوران هم کاهش یابد. برای کاهش دریفت باید ببینید کدام عناصر در افزایش سختی جانبی موثرتر هستند. برای این مورد بادبندها، ستون کنار بادبند و تیر متصل به بادبند موثر هستند. تقویت تیر میتواند موثر باشد ولی لزوماً با این کار به نتیجه نمیرسید. البته طول قطعه رابط هم تاثیرگذار است و در صورت استفاده از طول بیشتر برای قطعه رابط هم میتوانید دوران قطعه رابط را کاهش دهید. ضمن اینکه اگر شرایط معماری اجازه دهد بهترین کار افزایش تعداد دهانه های مهاربا سلام و تشکر 

با سلام و تشکر ، آقای مهندس جعفری این سازه کلا دو طبقه است و طول تیر در دهمه های بادبندی حدود 3 و 6 متر است و حسب توصیه 2800 طول لینک رو معادل 0.2 طول تیر تعریف کردم اما با تعویض و افزایش نمره تیر متاسفانه این نقیصه برطرف نمیشود.

ضمنا نیروی زلزله برای دو طبقه آنقدر زیاد نیست که یک بادبند نتواند آنرا تحمل کند ، طول لینک رو کم و زیاد کردم باز مشکل پا برجاست و از طرفی دیگر افزایش تعداد دهنه های بادیندی برای این تعداد طبقه بنظرم اقتصادی نیست.

 

متاسفانه این مشکلات با سیستم بادبند واگرا وجود دارد. جهت اطمینان دریفت طبقه را از نرم افزار استخراج کنید و بر اساس آن دوران قطعه رابط را به دست آورید و مطمئن شوید که محاسبه نرم افزار برای دوران قطعه رابط صحیح بوده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

 

 

با سلام ُ‌ برای طراحی یک سازه فلزی از ایتبس 2015 بروش LRFD و آیین نامه AISC360-10  استفاده نمودم سیستم مقاومت جانبی در هر دو راستای سازه بادبند واگرا میباشد بعد از تحلیل و طراحی تعدادی از تیرهای دهنه بابندی دارای نسبت تنش بالایی میباشند و با تعویض مقطع به نمرات بالاتر مشکل نیز برطرف نمیشود لذا دوستان راهنمایی کنند مشکل از کجاست و چونه میتوان آنرا رفع نمود.

خطا به این صورت است:link Rotation is too hogh ظاهرا این مشکل مرتبط است با زاویه دوران تیر لینک (فیوز) دهنه بادبندی است.

دوران قطعه رابط مرتبط با دریفت طبقه است یعنی باید دریفت را کاهش دهید تا این دوران هم کاهش یابد. برای کاهش دریفت باید ببینید کدام عناصر در افزایش سختی جانبی موثرتر هستند. برای این مورد بادبندها، ستون کنار بادبند و تیر متصل به بادبند موثر هستند. تقویت تیر میتواند موثر باشد ولی لزوماً با این کار به نتیجه نمیرسید. البته طول قطعه رابط هم تاثیرگذار است و در صورت استفاده از طول بیشتر برای قطعه رابط هم میتوانید دوران قطعه رابط را کاهش دهید. ضمن اینکه اگر شرایط معماری اجازه دهد بهترین کار افزایش تعداد دهانه های مهاربا سلام و تشکر 

با سلام و تشکر ، آقای مهندس جعفری این سازه کلا دو طبقه است و طول تیر در دهمه های بادبندی حدود 3 و 6 متر است و حسب توصیه 2800 طول لینک رو معادل 0.2 طول تیر تعریف کردم اما با تعویض و افزایش نمره تیر متاسفانه این نقیصه برطرف نمیشود.

ضمنا نیروی زلزله برای دو طبقه آنقدر زیاد نیست که یک بادبند نتواند آنرا تحمل کند ، طول لینک رو کم و زیاد کردم باز مشکل پا برجاست و از طرفی دیگر افزایش تعداد دهنه های بادیندی برای این تعداد طبقه بنظرم اقتصادی نیست.

 

متاسفانه این مشکلات با سیستم بادبند واگرا وجود دارد. جهت اطمینان دریفت طبقه را از نرم افزار استخراج کنید و بر اساس آن دوران قطعه رابط را به دست آورید و مطمئن شوید که محاسبه نرم افزار برای دوران قطعه رابط صحیح بوده است.

 

با سلام ، ضمن تشکر از پاسخگویی جنابعالی ، بنظرم افزایش تعدد دهنه های بادبندی گزینه مناسبی برای کنترل دوران فیوز است و در این سازه بنده بجای یک جفت بادبند وگرا از دو بادبند تکی در دو دهنه استفاده نمودم و مشکل مرتفع شد و علت هم بر میگرده به اینکه نیروی زلزله در همین راستا بجای یک قطعه رابط از دو قطعه رابط استفاده شده است. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • admin عنوان را به تاپیک ویژه خطاها و اخطارها در ETABS تغییر داد

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
 اشتراک گذاری


  • 220 نظرسنجی در مورد ارجاع نظارت در نظام مهندسی

    1. 1. نظر شما در مورد ارجاع نظارت در نظام مهندسی چیست؟


      • موافقم
      • مخالفم
      • با انجام اصلاحاتی در فرآیند موجود، موافقم

  • آمارهای کاربران

    • کل کاربران
      12,461
    • بیشترین افراد آنلاین
      17,603

    جدیدترین کاربر
    ChrisNop
    تاریخ عضویت
  • چه کسانی آنلاین هستند؟ (مشاهده لیست کامل)

    • در حال حاضر هیچ کاربر عضوی آنلاین نیست
  • کاربران

    • hamidt

      hamidt 1

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • behzad.g

      behzad.g 39

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • mohsen6176

      mohsen6176 0

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • ramin1357

      ramin1357 4

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • rahmatii

      rahmatii 34

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • saeede-k

      saeede-k 18

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • mehran7240

      mehran7240 32

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • farbodkhani

      farbodkhani 88

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • BehrouzMoradi

      BehrouzMoradi 15

      Members
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :
    • admin

      admin 1,755

      Administrators
      تاریخ عضویت :
      آخرین فعالیت :

درباره ما

انجمن های گفتگوی ایران سازه ، وبسایت تخصصی مهندسی عمران

این انجمن ، نسخه جدید انجمن ایران سازه میباشد

Follow us

×
×
  • اضافه کردن...